advertise

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

یو پی وی سی یا ترمال بریک

تفاوت ترمال بریک یا upvc در چسیت؟ یکی از عمده سوالاتی که مشتریان هنگام خرید درب و پنجره دو جداره از آلوبام می پرسند همین است.ناگفته نماند پاسخ به این سوال نیز نقش مهمی در انتخاب نوع پنجره دوجداره دارد. می توان گفت که دانستن فرق یو پی وی سی یا ترمال بریک بسیار در انتخاب مابین این دو نوع درب و پنجره تعیین کننده است.
پنجره upvc و پنجره آلومینیومی ترمال بریک به لحاظ عایق بودن عملکردی یکسان دارند.اما فرق ترمال بریک و upvc آن ها در انتخاب نقش موثری را ایفا می کند. در این نوشته قصد داریم پنجره ترمال بریک را با upvc مقایسه کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را هم از لحاظ کیفی و هم کمی (هزینه ای) داشته باشید.


تفاوت پنجره upvc و ترمال بریک | آلوبام

تفاوت پنجره upvc و ترمال بریک

یو پی وی سی یا ترمال بریک مسئله این است! عوامل بسیاری در تفاوت پنجره upvc و ترمال بریک نقش دارند که در ادامه به معرفی و بررسی هر کدام به صورت مجزا خواهیم پرداخت تا شما مشتریان گرامی با اطمینان خاطر نوع درب و پنجره دوجداره خود را انتخاب و با ضمانت از فروشگاه آلوبام خریداری فرمایید.آلوبام ارائه دهنده انواع  بهترین مدل پنجره‌های دوجداره هستند که  امروزه بسیار محبوب هستند؛ زیرا منبع خوبی از نور و طراوت هستند.


مقایسه پنجره ترمال بریک با upvcازنظر قیمت

مقایسه قیمت یو پی وی سی یا ترمال بریک اهمیت بسیاری دارد چرا که با توجه به بودجه ای که برای پنجره های ساختمان خود در نظر گرفته اید انتخاب می کنید.پس به عنوان یک مزیت اصلی پنجره های یو پی وی سی نسبت به ترمال بریک، میتوان گفت که قیمت مناسب تری دارند.
قیمت پنجره  ترمال بریک معمولا ۲.۵ برابر پنجره های یو پی وی سی عایق با مقاومت ایستایی یکسان است که می توانیئ از فروشگاه آلوبام تهیه فرمایید.از نظر قیمت پنجره یو پی وی سی استاندارد قیمت به صرفه تری در مقایسه با پنجره ترمال بریک دارد. پنجره ترمال بریک استاندارد با استفاده از آلومینیوم ایرانی حدودا قیمتی تا ۲.۵ برابر قیمت پنجره یو پی وی سی را در آلوبام داراست.


مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc ازنظر عایق بندی

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc در زمینه عایقبندی تقریباً نتیجه‌ای مشابه را به همراه دارد. اما نکاتی در این زمینه وجود دارد که باید به آنها توجه داشت و با توجه به این نکات در شرایطی مشخص پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی می‌توانند از پنجره‌های ترمال بریک کمی عملکرد بهتری را به همراه داشته باشد.علت این موضوع می‌تواند عایق بودن قوی ‌تر پنجره‌های یو پی وی سی باشد، چرا که این نوع پنجره‌ ها با توجه به جنس و موادی که در آن ها به کار رفته است از نظر عایق بندی جزء پنجره‌ های مناسب محسوب می‌شود.
در زمینه عایق بندی پنجره‌های ترمال بریک باید به این نکته توجه داشت که در آن حتماً از پلی آمید استفاده شود. در بعضی از برند‌های متفرقه از پی وی سی به جای پلی آمید استفاده می‌شود که این امر موجب می‌شود تا ضمن پایین آمدن کیفیت و مقاومت پنجره‌ های ترمال بریک این نوع پنجره‌ها از نظر عایق بندی عملکرد ضعیفی را از خود نشان دهند.چرا که پلی آمید همانطور که در مقاله ‌های قبل نیز به آن اشاره داشتیم پنجره‌های ترمال بریک را از نظر عایق بندی تا حد قابل توجهی تقویت خواهند کرد و استفاده از پی وی سی به جای پلی آمید همانطور که اشاره شد می‌تواند از نظر عایق بندی پنجره ‌ها را در سطح پایینی قرار دهد.

مقایسه پنجره ترمال بریک با   upvcازنظر عایق بندی | آلوبام

خرید پنجره ترمال بریک با بهترین قیمت

جهت خریدپنجره ترمال بریک با بهترین قیمت تنها کافیست با کارشناسان ما  در آلوبام تماس بگیرید.

فرق ترمال بریک و upvc ازنظر نوع بازشو و یراق آلات

در  ادامه به فرق ترمال بریک و upvc می پردازیم که هر نوع یراقی که در پنجره های یو پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد نیز در پنجره های ترمال بریک مصرف می گردد. هر دو دارای انواع بازشو کشویی، لولایی، فولکس واگنی، لیفت هستند.اما در برخی از پنجره ها مثل پنجره های کشویی با عرض و ارتفاع بزرگ در مدل های کشویی و لیفت اند اسلاید باید حتما از پروفیل آلومینوم ترمال بریک استفاده نمایید.
به عنوان مثال یک پنجره با ارتفاغ ۴ متر و عرض ۶ متر اکر می خواهید به صورت یک تکه و بدون کتیبه و اسلایدینگ و یا کشویی باشد این پنجره فقط و فقط با پروفیل ترمال بریک لیفت اند اسلاید و یراق الات آلمانی قابل اجرا می باشد و به هیچ عنوان با پروفیل یو پی وی سی قابل تولید نمی باشد.


مقایسه پنجره ترمال بریک با upvcازنظر ارزشمند بودن

یک سنت قدیمی در بین معمارهای ما وجود دارد که عقیده دارند زمانی که شما از پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک استفاده می‌کنید، این امکان را دارید که حتی بعد از ۳۰ سال که خانه خود را به تخریب کردید آلومینیوم را به قیمت روز بفروشید،اما این در حالی است اگر از پنجره‌های یو پی وی سی استفاده کنید بعد از تخریب ساختمان نمی‌توانید ضایعات پنجره دو جداره را بفروشید، چرا که نه ارزش خاصی دارد و نه مشتری برای آن پیدا خواهید کرد.

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc ازنظر سبک سازی ساختمان

در کل پنجره های یو پی وی سی کلا وزن کمتری نسبت به پنجره های آلومینیومی ترمال بریک دارند و همین مزیت باعث می گردد که جهت پایین آوردن وزن سازه، از این نوع پنجره های استفاده شود.پنجره‌های دوجداره هم امنیت و هم محافظت در برابر عناصر را ارائه می‌دهند.در این صورت است که زمان ارتقا آنها فرارسیده و بهتر است که مدل های جدید پنجره دوجداره جایگزین شوند. جهت مشاوره و پاسخ سؤالات خود با کارشناسان آلوبام در تماس باشید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.