advertise

پنجره دوجداره

امروزه در طراحی ساختمان های مدرن پنجره‌ دوجداره بسیار کاربرد دارند که از مزایا منحصر به فردی برخوردار می باشد که مهمترین آن جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد. البته ممکن است که از خرید پنجره دو جداره برای منزل خود دو به شک باشید که امری کاملا طبیعی است! ما در این مقاله قصد داریم با دقت به معرفی انواع مدل پنجره دوجداره و ویژگی های هر کدام به صورت جداگانه بپردازیم تا شما عزیزان اطمینان کافی را از خرید پنجره دو جداره حاصل فرمایید.همچنین در صورت برخورداری از هر گونه سوال میتوانید به مقاله ای که وبسایت klarwindows در رابطه با راهنمای جامع برای نصب پنجره دوجداره عرضه نموده است، مراجعه فرمائید.
پنجره های دوجداره آلومینیومی علاوه بر کیفیت و کارایی فوق العاده، می ‌توانند یکی از المان های زیباسازی فضای خانه های شما به حساب بیایند. امروزه پنجره های دوجداره مدل‌ ها و انواع بسیار زیادی دارند که مردم می ‌توانند از میان آن ها بر حسب سلیقه و قیمت برای هر نوع خانه ای انتخاب کنند. با ما در الوبام که عرضه کننده بهترین مدل پنجره های دوجداره اعم از پنجره دو جداره ترمال بریک و ... می باشد، همراه باشید تا به بررسی موارد بپردازیم.


قیمت پنجره های دو جداره | آلوبام

قیمت پنجره دوجداره | تعرفه ۱۴۰۱

قیمت پنجره‌های دوجداره طبق مدل پنجره دو جداره دچار نوسان می شود. مدل‌های پنجره دو جداره چند قسمتی با حالت بازشوهای متفاوت، قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. هر چه تعداد بازشوهای پنجره بیشتر و حالت باز شدن‌ شان پیچیده‌تر باشد، به مراتب قیمت آن‌ها بیشتر خواهد بود.
همچنین طریقه ی تولید پنجره‌ها بر قیمت پنجره های دو جداره تاثیرگذار خواهد بود. برای مثال، پنجره‌ها دوجداره‌ای که روند تولیدشان مکانیزه است، به علت صرفه‌جویی در هزینه‌های تولید، قیمت تمام شده ی پایین‌تری نسبت به مدل‌هایی که دستی و غیرمکانیزه تولید می‌شوند، دارند.
به علاوه، برندهای مختلف پنجره های دو جداره نیز دارای قیمت‌های متفاوت هستند. هر برندی با در نظر گرفتن کیفیت و نحوه تولیدی که دارد، روی قیمت درب و پنجره‌های دوجداره تاثیر گذارند و ممکن است قیمت تمام شده متفاوتی نسبت به باقی برند ها داشته باشند.


انواع پنجره دو جداره| از پر کاربرد ترین تا لوکس ترین

انواع پنجره دوجداره که در ساخت و طراحی ساختمان‌های امروزی استفاده می‌شود از دو لایه شیشه که بین آنها یک گاز بی اثر قرار دارد ساخته شده است. قالبی که در انواع پنجره دو جداره به کار گرفته می‌شود ممکن است از پروفیل upvc باشدکه در برابر ضربه، فشار، دما، اشتعال و… مقاومت بالایی دارد. در واقع پروفیل upvc مصرفی جایگزین آلیاژهای فلزی و غیرفلزی در ساخت در و پنجره های دو جداره شده است.
پنجره دوجداره از دو یا چند لایه شیشه تشکیل شده، دور تا دور شیشه‌ها نوار فاصله وجود دارد و شیشه‌ها از هم جدا شده‌اند.  فضای میان شیشه‌ها با یک گاز بی‌اثر مانند آرگون پر می‌شود. جنس فواصل در انواع پنجره دو جداره، آلومینیومی است که رطوبت هوای بین دو شیشه از طریق سیلیکا ژل که نوعی ژل رطوبت گیر است، جذب می‌‌شود.


صرفه پنجره دو جداره تک حالته

نوعی دیگر از پنجره های دو جداره پرکاربرد و مقرون به صرفه پنجره دو جداره تک حالته است که روی یک محور افقی باز می‌شوند و می‌توانند به خانه‌ی شما رنگ بدهند و از طرفی به صرفه هم هستند.

پنجره دو جداره آلومینیومی ثابت

پنجره دو جداره آلومینیومی ثابت پرکاربرد ترین، ساده‌ ترین و کم خرج ‌ترین نوع پنجره دوجداره می باشد. این نوع پنجره دو جداره به علت ثابت بودن از همه‌ی انواع دیگر بازده بالاتری دارد، لذا به عنوان پرکاربرد ترین پنجره دو جداره شناخته شده است.


پنجره دو جداره دو حالته

مدل پیشرفته تری از دو پنجره اخیر پنجره دو جداره دو حالته است که از دو جهت افقی و عمودی، بر روی دو محور افقی و عمودی فقط با یک دستگیره باز شود. بسته به موقعیت های متفاوت نوع باز کردن پنجره نیز میتواند متفاوت باشد.

پنجره دو جداره کلنگی

نوع دیگری از پنجره های دو جداره هستند که غالبا در سرویس‌ های بهداشتی، حمام، راه پله ‌ها . نورگیرها به کار می ‌رود. این نوع پنجره دو جداره فقط بر یک محور قابلیت باز شدن دارند که میتوانید بر حسب سلیقه یا کاربرد آن را انتخاب کنید.


پنجره دو جداره مدل آکاردئونی

پنجره دو جداره مدل آکاردئونی غالبا برای استفاده های عریض قابلیت استفاده دارند. مثلا اگر عرض پنجره ای از سه متر بیشتر باشد. این نوع پنجره دو جداره زیبایی منحصر به فردی را برای بالکن شما به ارمغان می آورد.

پنجره دو جداره دو لنگه بازشو

پنجره دو جداره دو لنگه بازشو که نوعی پنجره فرانسوی است، دو لنگه‌ی مختلف دارد که از دو طرف باز می‌شوند. فضای میان این دو لنگه خالیست که البته دال بر عایق نبودن این نوع پنجره دو جداره نمی باشد.


پنجره دو جداره فولکس واگنی

پنجره دو جداره فولکس واگنی به دلیل یراق‌آلات مخصوصی که در آن به کار رفته نوعی پنجره دو جداره لوکس و گران قیمت به حساب می آید.نسبت به پنجره دوجداره کشویی این پنجره ها اتلاف انرژی کمتر و زیبایی به مراتب بالاتری دارند.

پنجره دو جداره کشویی

پنجره دو جداره کشویی نوعی پنجره دوجداره ریلی است که عملکردی مشابه پنجره های آلومینیومی ساده دارند و از هر طرف روی این ریل حرکت میکنند. یکی از مزیت های خرید این نوع پنجره دو جداره جاگیر نبودن آن در مقایسه با بقیه است.


پنجره دو جداره دایره‌ای یا محوری

پنجره دو جداره دایره‌ای یا محوری نوعی کمیاب از انواع پنجره های دو جداره هستند که طراحی آنها نیز چالش برانگیز می باشد. لکن استفاده از این نوع پنجره دو جداره می‌تواند جلوه‌های بسیار زیبا و خاصی به منزل شما بدهد.

پنجره دو جداره خلیجی

پنجره دو جداره خلیجی غالبا در طراحی سالن های پذیرایی یا هال استفاده می شوند چرا که از بیرون زیبایی منحصر به فردی به خانه می دهد و باعث می شود فضای داخلی منزل شما بزرگ تر به نظر برسد.


پنجره دو جداره کمانی

پنجره دو جداره کمانی نسبت به پنجره های دو جداره خلیجی جلوه زیباتری برای خانه دارند و بدون زاویه های استفاده شده در طراحی پنجره های خلیجی دارای حالتی قوس مانند هستند. این نوع پنجره جز جدیدترین مدل پنجره دو جداره است.

قیمت پنجره دو جداره در آلوبام

ارزانترین قیمت پنجره دوجداره

ارزانترین قیمت پنجره دو جداره را از کارشناسان آلوبام بخواهید. قیمت پنجره دو جداره هنگام انتخاب و خرید، مهم‌ترین موضوعی که ذهن مشتریان را درگیر می‌کند. حتما قبل ازاینکه برای خرید و نصب مدل جدید پنجره دوجداره اقدام کنید ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چه عواملی نقش تعیین کننده در قیمت نهایی پنجره دو جداره را دارند.
پنجره دوجداره پروفیل های متفاوت با کیفیت و برند های گوناگون دارد که به تنهایی عامل مهمی در تعیین قیمت تمام شده پنجره های دو جداره هنگام خرید است.


ارزانترین قیمت پنجره دوجداره | آلوبام
سخن پایانی

استفاده از پنجره های دو جداره جهت عایق سازی و زیبا سازی ساختمان های امروزی یکی از بایدهاست. البته باید بدانید که کیفیت در جنسیت این پنجره ها و کیفیت در نصب آن ها بسیار حائز اهمیت است. قیمت پنجره دو جداره نقش مهمی را در نهایی کردن تصمیم خریداران ایفا می کند، لذا جهت استعلام دقیق پنجره دوجداره قیمت بسته به جنس پنجره و جنس پروفیل مصرفی با کارشناسان ما در سایت آلوبام در تماس باشید.

سوالات متداول

بسیاری در رابطه با قیمت درب و پنجره دو جداره و نحوه محاسبه قیمت آن از ما سوال می کنند. محاسبه قیمت پنجره دو جداره به فاکتورها و عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی چون میزان پروفیل مصرفی، یراق آلات، نوع پروفیل، تعداد بازشو، نوع شیشه مصرفی و … می باشد. 
نصب استاندارد و حرفه ای پنجره دو جداره بسیار حائز اهمیت است. اگ حتی شما بهترین پنجره دو جداره را خریداری کنید ولی یک نصاب ناشی آن را نصب کنید، طول عمر مفید پنجره شما حداکثر ۶ ماه است. پس بهتر است در انتخاب نصاب پنجره دو جداره خود دقت کنید.
رعایت اصول نصب استادارد پنجره دو جداره از جمله تراز کردن پنجره‌ها و رگلاژ دقیق بازشوها و همچنین استفاده از مواد مرغوب مثل فوم و ماستیک و تعداد و نوع پیچ‌های نصب، در دوام و کارایی پنجره‌های دوجداری بسیار حائز اهمیت است.
برای حل این مشکل بهتر است که از یراق دو حالته استفاده کنید که مضاف بر کارایی یراق تک حالته، پنجره از ضلع بالا حدودا ۲۰ سانتی متر باز می شود. استفاده از پنجره‌های دوحالته موجب می شود بدون اینکه پنجره با پرده برخورد کندو یا پرده گیر کند، تهویه هوا را مخصوصا در فصل تابستان داشته باشید.
بله. با وجود اینکه توری های قالب جداگانه دارند، قابلیت نصب بر روی هر نوع پنجره من جمله پنجره های دو جداره را دارا هستند.
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.