advertise

مدل پنجره دوجداره جدید

مدل های جدید پنجره دوجداره که در بازار عرضه می شوند نسبت به پنجره‌های دوجداره قدیم مقاومت بیشتر نسبت به گرما و برودت را دارا هستند. پنجره‌های دوجداره ای که بین ۱۰ تا ۱۵ سال عمر دارند معمولاً بین دوجداره شیشه خود حدود ۶ میلی متر فاصله دارند. این مهم است زیرا هرچه فاصله کمتر باشد، پنجره در حفظ گرما در داخل خانه کمتر موثر است. از سوی دیگر، شکاف یا گپ موجود در مدل پنجره‌ دوجداره جدید حدود ۱۶ میلی‌متر است؛ بنابراین، عملکرد حرارتی به طور قابل‌توجهی بهتر است. همچنین همانطور که در مقاله ای در سایت alwindows اشاره شده است نوع جدید از پنجره های دوجداره کشویی روانه بازار گردیده که سبب کاهش منحصر به فرد مصرف انرژی میگردد.
برای درنظرگرفتن این موضوع، پنجره‌های UPVC که بیش از یک دهه است که وارد باز درب و پنجره‌های دوجداره شده‌اند، رتبه‌بندی انرژی پنجره (WER) بالاتر از «C» ندارند. درحالی‌که پنجره‌های محافظ upVC ما می‌توانند رتبه‌بندی A+ را کسب کنند؛ بنابراین، با انتخاب به‌روزرسانی، خانه خود را به میزان قابل‌توجهی در مصرف انرژی افزایش می‌دهید. این نه‌تنها خانه شما را راحت‌تر می‌کند، بلکه احتمال زیادی وجود دارد که قبض انرژی شما را نیز کاهش دهد.


آلوبام

آیا جدیدترین مدل پنجره دوجداره خانه من را بهتر عایق صدا می‌کنند؟

مدل پنجره دوجداره جدید قادر است تا از ورود سروصدا نیز به بهترین نحو جلوگیری کند. شکاف یا به‌اصطلاح گپ بزرگ‌تر بین شیشه‌های پنجره‌های دوجداره جدید نیز باعث می‌شود که در جلوگیری از صدای ناخواسته ناشی از ترافیک یا ساخت‌وساز و... مؤثرتر باشد؛ بنابراین، اگر متوجه شدید که ترافیک جاده‌ها، همسایه‌های پرسروصدا یا سایر منابع سروصدا مانع از آرامش شما در خانه می‌شوند، پنجره‌های قدیمی را ارتقا دهید.
اگر سروصدا یک مشکل جدی است، شیشه‌های آکوستیک را نیز می‌توان بر روی پنجره‌های جدید نصب کرد که عایق صوتی قابل‌توجهی را برای خانه فراهم می‌کند.

خرید پنجره دو جداره با بهترین قیمت

جهت استعلام قیمت پنجره دوجداره برروی دکمه زیر کلیک نمائید.

جایگزینی پنجره‌های قدیمی با مدل جدید پنجره دوجداره

۷ نشانه که نیاز به جایگزینی پنجره‌های قدیمی با مدل جدید پنجره دوجداره را خبر می‌دهد:


تراکم بین شیشه‌های پنجره دوجداره

زمانی که مهروموم بین دو شیشه ازکارافتاده است و گاز بی‌اثری که بین آنها قرار دارد به بیرون نفوذ کرده و با هوای مرطوب جایگزین شده است به‌اصطلاح تراکم موجود در گپ از بین رفته و بهتر است که پنجره‌های قدیمی با مدل‌های جدید پنجره دوجداره جایگزین شود.
هنگامی که این اتفاق می‌افتد، توانایی پنجره برای حفظ گرما به خطر می‌افتد و جایگزینی آن باید در نظر گرفته شود.

تراکم بین شیشه‌های پنجره دوجداره | آلوبام

خشکی پنجره‌ها

یکی از دلایل رایج خشکی پنجره‌های دوجداره این است که درزگیر پنجره ازکارافتاده است و باعث ایجاد شکافی برای ورود هوا به داخل خانه و گرما برای خروج از آن می‌شود.
اگرچه امکان تعویض مهروموم پنجره وجود دارد، اما این راه‌حل طولانی‌مدت نیست، به‌خصوص اگر شیشه دوجداره از قبل قدیمی باشد.


خشکی پنجره‌ دوجداره | آلوبام

نشتی پنجره‌ها

نشتی پنجره ممکن است به دلیل فرسوده شدن درزگیر اطراف قاب یا مسدود شدن سوراخ‌های تخلیه باشد.
کار تعمیر باید بتواند هرگونه نشتی جزئی را برطرف کند، اگرچه تعویض پنجره با پنجره‌های بزرگ‌تر توصیه می‌شود.

نشتی پنجره‌ها  | آلوبام

همان‌طور که در بالا ذکر شد، پنجره‌های قدیمی‌تر نمی‌توانند سروصدا را از خانه شما به‌خوبی جدیدترین مدل پنجره دوجداره خارج کنند.
پس اگر مشاهده کردید که سروصدا به‌صورت غیرطبیعی از فضای بیرون به فضای داخل خانه یا محل کار شما منتقل می‌شود، ارتقا پنجره‌های دوجداره خود را در ذهن داشته باشید.

نفوذ بیش از حد سروصدا از پنجره  | آلوبام

کم‌رنگ‌شدن اثاثیه

درحالی‌که پنجره‌های قدیمی محافظت کمی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند، بسیاری از پنجره‌های امروزی مجهز به محافظ UV هستند؛
بنابراین، اگر متوجه شدید مبلمان یا فرش‌هایتان کم‌رنگ شده‌اند، می‌توانید با نصب مدل پنجره دوجداره جدید از اسباب و اثاثیه خود محافظت کنید.


مشکل باز و بسته‌شدن پنجره‌ها

این مشکل گاهی اوقات می‌تواند ناشی از سخت‌افزار معیوب یا نصب غیراستاندارد پنجره‌ها باشد. بااین‌حال، اگر پنجره‌ها به‌خودی‌خود بسته می‌شوند یا گیر می‌کنند، ممکن است زمان آن فرارسیده باشد که کل پنجره را با مدل‌های جدید پنجره دوجداره جایگزین کنید.

خسارت قابل‌توجه پنجره‌های دوجداره

اگرچه علائم کلی سایش و پارگی جای نگرانی ندارد، اما هر قسمت قابل‌توجهی از پوسیدگی یا ترک‌های بزرگ خانه شما را در معرض خطر تشکیل کپک یا نفوذ رطوبت قرار می‌دهد.

نحوه انتخاب مدل پنجره دوجداره جدید

۳ توصیه برای انتخاب مدل پنجره دوجداره جدید برای منزل یا محل کار شما

تعویض پنجره‌های شما با شیشه‌های دوجداره جدید سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی است. این یک راه عالی برای بهبود عملکرد و ظاهر ملک شما است، اما باید اطمینان حاصل کنید که تصمیم کاملاً آگاهانه‌ای در مورد بهترین مدل پنجره‌دوجداره جدیدی که انتخاب می‌کنید می‌گیرید. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را در مورد پنجره‌های دوجداره جدید خود داشته باشید، در اینجا ۱۰ نکته از کارشناسان آورده شده است.

نحوه انتخاب مدل پنجره دوجداره جدید | آلوبام

۱.رتبه انرژی شیشه دوجداره (WER) خود را بررسی کنید

مقیاس رتبه‌بندی انرژی پنجره از G (پایین‌ترین) تا A+ (کارآمدترین) اجرا می‌شود. هر پنجره جدید یا جایگزین باید حداقل درجه C را دریافت کند تا با مقررات ساختمان فعلی مطابقت داشته باشد. در آلوبام، همه پنجره‌های ما حداقل به رتبه A می‌رسند و برخی می‌توانند به A+ دست یابند.


۲.مناسب‌ترین سبک پنجره دوجداره را برای خانه خود انتخاب کنید

نوع و طریقه طراحی منزل شما تأثیر زیادی بر سبک پنجره‌های انتخابی شما خواهد داشت. برای منازل مدرن، پنجره‌های بزرگ بهترین نوع پنجرهٔ دوجداره هستند. برای ساختمان‌های سنتی‌تر اغلب پنجره‌های کشویی یا پنجره‌های چوبی مناسب هستند. اگر در یک ساختمان چندنفره در ارتفاع بالا زندگی می‌کنید، پنجره‌های کج و چرخان دسترسی آسان به نظافت و ظرفیت تهویه عالی را فراهم می‌کنند.


۳. شرکت فروش و نصب پنجره دوجداره مناسب پیدا کنید

اعتبارنامه شخص ثالث راهی عالی برای تأیید حرفه‌ای و معتبر بودن یک شرکت است.


پنجره‌های دوجداره جدید | آلوبام

سخن پایانی

پنجره‌های دوجداره هم امنیت و هم محافظت در برابر عناصر را ارائه می‌دهند و درعین‌حال صدای ناخواسته خارجی را کاهش می‌دهند. بر خلاف تمام نکات مثبت و کارآمدی بالای این نوع درب و پنجره، ممکن است که به‌مرورزمان پنجره‌های دوجداره فرسوده شده و کارایی خود را از دست بدهند.
در این صورت است که زمان ارتقا آنها فرارسیده و بهتر است که با جدیدترین مدل پنجره دوجداره جایگزین شوند. جهت مشاوره و پاسخ سؤالات خود با کارشناسان آلوبام در تماس باشید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.